God Jul!

Hoppas att alla hade en fin julafton igår.
Själv firade jag den här i Norge med Axel, Pappa, Sussie, Sofie, Oliver och Leo :D
Jag och Axel jobbade till 14.00 sen hjälptes vi alla åt att laga mat. Killarna åkte skidor och pulka på dagen och på kvällen blev det god middag och massa julklappar. Även tomten lämnade lite klappar utanför dörren men hann tyvärr inte komma in. Oliver blev så nervös när det knackade för han kan ju inte norska, det finns ju en jultomte i varje land har han sagt :D haha
Det var iaf en supermysig jul och jag var så otroligt mätt och nöjd när jag gick och la mig sent :)
Idag åkte familjen hem :(
Jag jobbade till halv 4, Axel fick sluta tidigare men sen körde vi lite yoga tillsammans och kollade på grinchen.
Nu är det dags för Maskrosbarns chatten. Idag behövs jag lite extra, julafton är inte en bra tid på året för alla barn och unga :(
God jul på er allihopa!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Victoria

Härligt att Du oxå e nöjd med julafton för de e jag tack vara Lotta.

Du e så bra att Du fortsätter hålla chatten med Maskrosbarnen för behöver de en vän så är de nu å då e Du rätt person!

Jag ser min ängel!

Puss <3

2011-12-25 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0