Klantarsel!

Idag fick jag och Axel sluta samtidigt klockan 13.00 så att vi kunde få chansen att åka lite skidor tillsammans :)
På fjället var det otroligt dimmigt och det har faktiskt snöat hela dagen.
I vårat första åk så kommer en kvinna bakifrån mig i backen och bara tvärbromsar framför mig så jag får snabbvända för att inte krocka med henne, så jag kör rakt in i det orangea nät/staketet och fastnar. Som tur var va Axel där och kunde hjälpa mig loss för jag satt fast. Den där tanten bad inte ens om ursäkt, alla vet ju att dem bakom har väjningsplikt för dem som är framför än i skidbacken. Jag fick någon lätt muskelsträckning i foten och i ryggen så det blev inte så mycket mer skidåkning för oss idag. Vi åkte hem och drack varm choklad och nu sitter jag här med smärta i ryggen och hon fick inte ens en skråma även fast det var hon som var dålig och inte jag :(
Hoppas det går över till imorgon annars får jag ta bilen till jobbet :/
Usch vad arg man blir på såna människor!

Kommentarer
Postat av: Josse

aj de lät inte så skönt...

2011-12-28 @ 17:43:00
URL: http://jossesfoto.weebly.com
Postat av: Victoria

Hoppas Du har blivit bättre så du kunde ski till jobbet.

Det finns allltid såna människor överallt tyvärr!

Ha en bra dag! Puss

2011-12-29 @ 11:32:32
Postat av: Rebecca

Den enda roliga med detta är att det kan bara hända dig! OCH jag kan se framför mig hur du sitter fast i orange staket... Det ser kul ut! ÄLSKAR DIG!

2012-01-01 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0