Nu har jag och Axel flyttat till Norefjell, Norge

Bilresan gick på ca.9 timmar men gick bara bra.
Vi kom sent igår så det var bara packa in kylvarorna, ta en snabb dusch och gå och lägga sig i sköna sängar med supersköna täcken :D
Idag har vi packat upp allt och julpyntat så nu ser det riktigt hemtrevligt ut och jag trivs redan bra :D
Det roliga är att våran lägenhet ligger i samma byggnad som skiduthyrningen vi kommer jobba i. Det går en dörr från vårat badrum till själva skiduthyrningen :P awsome, och liften är supernära! Vi har awsome utsikt över fjället och idag har det snöat hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Freyja

ÅÅÅÅH vad mysigt! crazyyy måste komma! gudars när ska jag komma! typ NU! mycket snart det är viktigt!! när börjar ni jobba nu då?? :P LOOOVE

2011-12-13 @ 21:00:51
Postat av: Kerstin

Ser mysigt ut! Lycka till på ert äventyr :o) Kram Kerstin (Larsson)

2011-12-13 @ 21:49:50
Postat av: Victoria

Åhhh vad avundsjuk jag blir!

Kommer garanterat förbi å hälsar på! Puss

2011-12-14 @ 17:45:32
Postat av: Rebecca

Å Helen! Tänker på dig min kärlek! <3

2011-12-17 @ 22:48:13
URL: http://rebeccawestberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0