13=tur

Fredag den 13 har aldrig betytt otur för mig. Freyja brukade "reta" mig när vi var små för att jag ibland fyllde år på just fredag den 13, så därför blev det ett av mina turnummer.

Idag var en sådan där riktigt bra dag. Jag var ledig och tog en sovmorgon och en låång frukost. Vid tiden jag var klar var klockan 12 och Axel fick sluta. Så vi drog upp i backen och åkte i ca. 3 timmar tillsammans. Det är såå mycket roligare att åka med någon än ensam. Det var varmt, strålande sol och superfint i backarna :D Åh vad roligt vi hade det!

Vi passade på att ta lite bilder eftersom vi varit så dåliga på det ;)
Hoppas ni andra har haft en riktigt fin 13:e fredag!



I norefjellheisen på väg upp (heis=lift)


Axel susar alltid förbi mig i backarna


Ja, jag ska öva på min hållning ;) Men visst har jag snygg overall :D


What a wonderful view


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Å vad fint det är. Vad fin DU är! <3

2012-01-13 @ 23:05:30
URL: http://rebeccawestberg.blogspot.com
Postat av: Victoria

Åh vilken läcker overall! Härligt att se å läsa att Du och Axel har det bra och njuter i backarna oxå! Puss <3

2012-01-14 @ 13:33:32
Postat av: Victoria

Har visat Mamma bilderna från Er! Hon blev glad och bad mig hälsa till Er! Hon tycker Ni har en härlig utsikt och att Ni ska njuta av Ert äventyr!

Puss <3

2012-01-14 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0