GOTT NYTT ÅR!

I år blev det en ett lugnt nyårsfirande. Efter jobbet så klippte jag Axel :P det var svårare än jag trodde men efter 2 timmar blev det helt okej :D haha
Klipper axel
Jag ritade ett streck i pannan för att se så att det blev jämnt xD

Vi lagade jättegod trerättersmiddag:
Förrätt- Skagensnittar
Varmrätt- Oxfile, klyftpotatis med svampsås ala Axel + en supergod sallad som jag gjorde
Efterrätt-Chokladsufflé
Fast efterrätten gjorde vi aldrig för att vi blev så mätt på den andra maten :P
Vi hade planer på att gå till våran svenska kompis här i byn men efter den fantastiskt goda middagen så fick vi extrem matkoma och orkade inte gå nånstans så vi myste bara hemma framför brasan med tända ljus :)
Skagensnittarna (Fick ingen bra bild på huvudrätten tyvärr)
Vi gick ut vid tolvslaget och kollade på alla fyrverkerier som lyste upp hela himlen innan vi gick och la oss. Vi skulle trots allt jobba morgonen efter.
Hoppas ni haft en riktigt bra nyårsfirande alla nära och kära, saknar er!

Ps. Önskar jag hade en bättre kamera så ni kunde se allt så som jag ser det, men ni får nöja er med detta. Ds


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ser ju att Ni haft en god och härlig nyårsafton.

Det är Ni VÄRDA!

Själv hade jag det varmt under täcket men mår redan bättre! Saknar Er! Puss

2012-01-01 @ 18:40:05
Postat av: Rebecca

Å vad mysigt! Hälsa din axel! :D

2012-01-01 @ 19:50:33
Postat av: Johanna Ekman

Gud så mys. Nu såhär i efterhand på bakisdagen nr 1 önskar jag att jag också chillaxat.

2012-01-02 @ 00:17:46
URL: http://mingata.webblogg.se/
Postat av: Freyja

GOTT NYTT ÅR ÄLSKADE NI!! :)

skype ikväll?? har iiofs glömt mitt logg in haha men kul att höra att ni har det så bra! Puss

2012-01-02 @ 16:41:37
Postat av: Sussie

Det där med strecket i pannan var ett tips! ;) HÄrlig nyårsafton ni ser ut att ha haft! Kram

2012-01-03 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0