Jan Eliasson

I november 2011 var jag på World Child & Youth Forum. Hela den upplevelsen är en helt annan berättelse som jag ska ta senare. Men där träffade jag iallafall Jan Eliasson som gav mig respekt, beröm och cred för min insats på WCYF. Han sa att min historia gick rätt in i hans hjärta och han var så glad att få träffa mig. Han behandlade mig som en medmänniska. Vi pratade en stund och han var så himla trevlig och godhjärtad. Han frågade mig om man kunde donera till Ersta vändpunkten och jag knackade då på Ulfs axel som gav sig in i samtalet. Idag fick jag veta att Ersta vändpunkten fick in en donation av ingen mindre än Jan Eliasson :D Åh vad glad jag är. Önskar jag kunde tacka honom personligen men jag har inga kontaktuppgifter till honom. Så jag skriver här istället: Tack Jan för att du är den du är och hjälper världen att bli en bättre plats för alla att leva på!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Underbart att Elias vid ett möte såg vilken fin kvinna Du blivit med ett hjärta varmt och stort!

Tack Elias att Du sponstrat en bra och nödvändig organissation!

Älskar Dig! <3

2012-01-09 @ 15:52:08
Postat av: Sussie

Vad härligt!!

2012-01-09 @ 16:37:10
Postat av: Gunilla Niska

Helene, jag blir så stolt över att känna dig!

kramar frän Freyjas mormor

2012-01-10 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0