Langrenn

Jag har blivit kär! Jag åkte idag för första gången langrennski (översättning=längdskidor). Jag gjorde nog inte rätt och det var väldigt svårt men oj oj oj vad kul det var. Träning för hela kroppn och man fick sån frisk luft och energi. Superhärligt! :D Detta ska jag bli bra på!

Åh det är så fin utsikt här, så fin miljö. Bergen runt dalen är så otroligt vackra och jag vill bara kunna ta fina bilder som visar hur fint det verkligen är, min digitalkamera gör inte miljön rättvisa. Jag vill att ni ska se det jag ser, för det behövs en systemkamera...vilket jag inte har...




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Visst är det underbart! Nästa januari ska vi alla åka upp till min stuga och åka skidor och mysa tillsammans! BESTÄMT! <3

2012-01-09 @ 22:17:35
Postat av: s

jag sa ju att det är kul!! när jag kommer kan vi åka det tillsammans när du har slutat :)

saknar dig systra mi<3

2012-01-10 @ 01:43:24
Postat av: Victoria

När jag kommer ska vi oxå åka tillsammans å jag kan ta med mig min systemkamera! Önskar att jag bara kunde ta bilen å komma över! Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge... Puss <3

2012-01-10 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0