PUDER

När jag tog skidorna till jobbet imorse var snökanonerna fortfarande på och dom hade ännu inte hunnit pista. Det snöade inatt och ingen hade åkt när jag kom till backen. Det var så mjukt, skidorna sjönk ner lite under snön men jag for fram i raketfart fast det kändes som jag svävade, ashäftig känsla! :D Nu börjar jag förstå vad Axel pratar om :)
På vägen hem hade det hunnit bli mörkt och anläggningen stängt så det var lite läskigt att åka alldeles ensam i skogen :P haha men det gick bra.
Pratade precis med mamma på skype! Så mysigt att få höra henne :) Kusin Anna var också där så jag ska inte glömma nämna henne, hon är viktig!
Ni som har skype får gärna lägga till mig så vi kan höras, blir så dyrt på telefonen så det är grymt att använda skype :D Mitt skype namn är: helen.klaesson

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det var jätte härligt att få prata och se Dig min älskling! Har skrytit hela dagen om det på jobbet!

Puss <3

2012-01-09 @ 15:54:11
Postat av: s

verkar super mysigt!!

2012-01-10 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0