Räkor, tandläkarräkning och heishuset

Har precis skypeat med Freyja och Elin. Åh vad jag saknar mina räkor (räkor=min närmaste tjejkompisar)!
Freyja har blivit sambo och jobbar på Espirit i Farsta, Elin har kommit hem från semester i tanzania och har precis börjat plugga Nationalekonomi och statsvetenskap på Stockholms universitet, Rebecca jobbar som aupair i new jersey, USA, Joanna jobbar på heltid med dansen och ska snart åka till Senegal, Fanny jobbar på Hollister i Täby centrum och tjänar pengar. Väldigt stolt över dom allihopa :)

Igår fick jag min tandläkarräkning. Den hamnade på 595 NOK så det var inte så farligt tyckte jag :) 475:- för själva undersökningen och 120:- för åtgärdandet av min tråd :P Dock kan jag inte betala den på internet utan måste åka till banken och fixa inbetalningen, typiskt!

I lördags var jag och Axel, Josefine och Emma på baren 1952 på heishuset och tog en öl, spela kort och hade supermysigt :) Baren är nyöppnad så det var inte så mycket folk men det jobbar en svensk tjej där som erbjöd oss extrajobb som servitriser på restaurangen i heishuset :D AWSOME!

Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: jag kan rekommendera en canon eos 1100d! :) hade en sån innan och älskade den! :) en bra systemis att börja med!

2012-01-16 @ 21:15:32
Postat av: Rebecca

HELEN du har det så bra! PUUSS <3

2012-01-16 @ 23:03:01
URL: http://rebeccawestberg.blogspot.com
Postat av: Sussie

Kram kram!! Det är fortfarande tomt här hemma utan dig!

2012-01-24 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0